AAG is hét advies- en shared service center voor zorg en welzijn. Zij zorgen voor een optimale bedrijfsvoering met de beste oplossingen in HR, Finance, BI, vastgoed en facilitair management. In de markt staan zij dan ook bekend als ‘het bureau dat weet waar het over gaat’.

Wat heeft DBHeroes gedaan voor AAG?

AAG had ons nodig voor ondersteuning bij het migreren van haar huidige MS SQL 2008-omgeving naar de destijds actuele MS SQL 2012-versie. Dit moesten we in een tijdbestek van één week realiseren in verband met de uptime-garanties die AAG verstrekt aan haar klanten. De uiteindelijke downtime moesten we dan ook zien te beperken tot maximaal twaalf uur.

Hoe heeft DBHeroes dit gedaan?

We hebben een technisch ontwerp gemaakt op basis van de beschikbare apparatuur en software. Dit ontwerp hebben we vervolgens geïmplementeerd na het te hebben gereviewd op de wensen en eisen van AAG. We hebben de nieuwe systemen opgeleverd voor een testperiode alvorens de migratieperiode in te gaan. Tijdens deze testperiode hebben we proefmigraties uitgevoerd, waarna we alle afwijkingen hebben opgepakt en een succesvolle migratie hebben uitgevoerd.

Waarom was DBHeroes hier bij uitstek geschikt voor?

Wij kunnen als geen andere partij inschatten waar het werkelijke belang ligt van de klant en doen er ook altijd alles aan om deze belangen te behartigen. Onze meerwaarde voor AAG is dat wij op waarde wisten te schatten welke belangen AAG had met het oog op haar klanten. Om die reden hebben wij gezorgd met zo kort mogelijke downtime maximaal resultaat te behalen. Dit is natuurlijk niet alleen mogelijk door het resultaat van de klant goed in te schatten. Het zou niet mogelijk zijn geweest zonder de specialistische kennis binnen de teams van DBHeroes.